Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Μπλογκογεννέθλια / Blog's birthday - Giveaway







Πως περνάει ο καιρός !!

Ηταν πριν ένα χρόνο που έκανα και εγώ δειλά-δειλά τα πρώτα μου βήματα στο blogging με τη γλυκιά αυτή ανάρτηση.

Ξεκίνησα χωρίς να έχω ιδέα που μπορεί να φτάσει αυτή η ενέργειά μου. Πρωταρχικός μου σκοπός ήταν να καταγράψω τις συνταγές που είχα μαζεμένες με τα χρόνια . Με τον καιρό όμως θέλησα να μοιραστώ όλες αυτές τις υπέροχες συνταγές και επιπλέον να μοιραστώ τα πειράματά μου στην κουζίνα.

Οπως ξέρετε, δεν είμαι Σεφ. Μια απλή μαγείρισσα είμαι που προσπαθώ να εξελίσσομαι και φυσικά να μαθαίνω. Οπότε το blogging ήταν και είναι ένα θαυμάσιο εργαλείο προς αυτή την κατεύθυνση.

Χαίρομαι απίστευτα που τόλμησα να αρχίσω αυτό το blog. Αποκόμισα πάρα πολλά και τώρα μετά απο ένα χρόνο λέω ότι αξίζει τον κόπο. Η ευκαιρία του να ανταλλάξεις απόψεις πάνω στη μαγειρική και ζαχαροπλαστική, να γνωρίσεις αξιόλογους ανθρώπους και να κάνεις φιλίες νομίζω είναι ανεκτίμητη.

Εκτός απο τα γεννέθλια του blog, έχουμε και ακόμα ενα λόγο να γιορτάσουμε ... οι αναγνώστες μου έφτασαν και ξεπέρασαν τους 100 ... ουάου !!!

Ευελπιστώντας ότι η παρεούλα μας θα γίνει ακόμα μεγαλύτερη, φύσηξε ενας αέρας ανανέωσης. Μικρά πραγματάκια για να κάνουν την επικοινωνία μας ευκολότερη και αμεσότερη.

Κατ'αρχήν θα δείτε πάνω δεξιά να αναφέρεται το email με το οποίο μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου.

Επίσης, δημιούργησα μια σελίδα στο facebook για να τα λέμε και απο εκεί. Κάντε της ενα like.

Δείτε ακόμα τις φωτογραφίες μου (μαγειρικές και μη) και τι γενικά βρίσκω ωραίο, στο Pinterest ... τι λέτε για ένα pin ?

Και τελευταίο αλλά όχι αμελητέο, ίσως προσέξατε ότι γίναμε δίγλωσσοι. Για να κάνουμε ευκολότερη τη ζωή των φίλων ανά τον κόσμο που με χαρά μου παρατήρησα ότι με διαβάζουν.

Για να γιορτάσουμε λοιπόν τα γεννέθλια του blog και τους 100 αναγνώστες, εκτός απο το γλυκάκι της φωτογραφίας, σας έχω δωράκι(α).

Εχοντας συμμετάσχει, οπως θυμάστε στη γευσιγνωσία στα T.G.I.Fridays, εφτιαξα κάποια πιάτα τους και ανέβασα τις φωτογραφίες σε αυτή τη σελίδα, με αποτέλεσμα να ανταμοιφθώ με κουπόνια για κοκτέιλς. Αυτά λοιπόν τα κουπόνια η διοίκηση των Fridays μου ενέκρινε να τα προωθήσω. Με χαρά μου τα προσφέρω σε εσάς τους αναγνώστες μου.

Τρεις τυχεροί θα κληρωθούν και θα κερδίσουν απο 2 coktails της επιλογής τους στα T.G.I.Fridays.

Τι πρέπει λοιπόν να κάνετε για να συμμετέχετε στην κλήρωση ? Αφήστε μου ενα μήνυμα, σε αυτό εδώ το ποστ, μέχρι την Κυριακή, 30 Σεπτεμβρίου 2012, λέγοντάς μου τις σας αρέσει στο blog μου, τι βελτιώσεις θα βλέπατε εσείς καθώς και τι ίσως θα θέλατε να συμπεριλάβω στην ύλη του. Λυπάμαι αλλά ανώνυμα μηνύματα ή διπλά δεν θα μπορέσουν να συμμετάσχουν. Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου θα έχουμε την ανακοίνωση των τριών τυχερών.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου για την στήριξη σε τούτο εδώ το εγχείρημα. Να τους ευχαριστήσω που δοκιμάζουν αδιαμαρτύρητα (ενίοτε) τις μαγειρικές/ζαχαροπλαστικές μου προσπάθειες, που περιμένουν καρτερικά (ενίοτε) να τελειώσει η φωτογράφιση των πιάτων για να κάτσουν στο τραπέζι και που έχουν να μου δώσουν μια συμβουλή όταν την χρειάζομαι.

Και βέβαια να ευχαριστήσω όλους εσάς που με υποστηρίζετε διαβάζοντας το blog μου, που αφήνετε το σχόλιό σας ή όχι, που πιστεύετε σε μένα.

Φιλιά πολλά σε όλους σας.





Time flies !

 It was a year ago when I started my little blog with this sweet post. And at that time I had no idea where I was heading to !

The initial reason for creating my blog was to make a data of my recipes. Recipes that were collected through the years. As time was passing, I felt like sharing all these fabulous recipes among with my experiments in the kitchen. I'm not a Chef, just a home cook and blogging was and is the perfect tool.

I'm so glad that I made my move in blogging. I gained so many things and now after a year I can assure you that it worths the time and effort. The opportunity of meeting people, make new friends and discuss about your hobby is priceless.

Along with blog's birthday we have one more reason to celebrate ... my readers are now a bit more than 100 ... yeahhhh !!

Wishing that this cute community grows, note that you can find my email at the right up corner, so that you can communicate with me.

Also, a page in facebook has been created and would appreciate it liking it.

Ιn addition, check my photos (cooking and more) and things I like, in Pinterest ... why not pin it ?

And last but not least, we are now bilingual. In that way I hope to help my friends all over the world ... happily realised that there are readers from abroad too.

Well, for celebrating the blog's birthday and the 100 readers, besides photo's dessert, I have a giveaway.

As you may remember, after participating in T.G.I.Friday's degustation, I've created dishes that were posted here and I was rewarded with coupons for cocktails in any of T.G.I.Fridays restaurants. The management of Fridays approved those coupons to be forwarded. With great pleasure I'm offering them to you, my readers.

Three lucky ones will receive a coupon for 2 cocktails of their choise at T.G.I.Fridays.

How you enter the giveaway ? Just leave a message, in this post, till Saturday, 30th of September, 2012, telling me what you like in my blog, what improvements may be done and what is that you'd like to talk about in my posts. Sorry to say that anonymous posts or double ones will not participate in the raffle. Monday, October 1st, 2012 will announce the winners.

I'd like to thank my family for their support behind the scenes. To thank them for trying my dishes without complaints (some times), for waiting patiently (some times) for photo shoot to be over before they head to the dining table, and for giving me a piece of advise when needed.

And of course, I'd like to thank all of you, for supporting me by reading my blog, by leaving a comment or not, for believing in me.

Kisses to all .