Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Βανίλια * Κανέλα


Γειά σας,

Κατά καιρούς βρίσκομαι/επισκέπτομαι κάποια μέρη/μαγαζιά που μου κάνουν ιδιαίτερη εντύπωση.

Είτε για το φαγητό τους, είτε για τα προϊόντα τους, είτε για την εξυπηρέτηση, είτε για όλα αυτά μαζί.


Σας έχω πει για το "Ιώδιο", σας μίλησα για τα "Fridays", σήμερα λοιπόν θα σας πάω στο "βανίλια-κανέλα".




Το "βανίλια-κανέλα" βρίσκεται στη Λουίζης Ριανκούρ 73. Ευκολότατη πρόσβαση με το μετρό, κάτι που εμένα με ενθουσιάζει αφού δεν χρειάζεται να μετακινηθώ με το αυτοκίνητο.

Στον χώρο αυτό μας πήγε η φίλη μου η Μαρία. Πήγαμε για καφεδάκι, να τσιμπήσουμε κάτι και να κάνουμε και ολίγη κοινωνική κριτική...χιχιχιιχ.

Υπάρχουν τραπεζάκια μέσα και έξω ... διαλέγετε και παίρνετε. Μέσα υπάρχει και βιτρίνα με δείγματα απο κάποια φαγητά και γλυκά.



Το πρώτο πράγμα που με ενθουσίασε ήταν το σέρβις. Η Ειρήνη που μας εξυπηρέτησε είναι μια κοπέλα μεσα στο χαμόγελο, κάτι που σπάνια το βρίσκεις στα μαγαζιά. Ευχάριστη, μας έκανε να αισθανθούμε άνετα και φρόντισε να είναι δίπλα μας όταν την χρειαζόμασταν. Το χαμόγελο δεν το έχασε ακόμα και όταν έχυσα τον καφέ μου και τα έκανα όλα χάλια (πρώτη φορά μου ξανασυμβαίνει).


Ομως ο καφες και η πάρλα ανοίγουν την όρεξη, οπότε διαλέξαμε τι θέλαμε να τσιμπήσουμε απο ενα αρκετά καλό μενού. Εγώ δοκίμασα το club sandwich μιας και ήθελα να φάω κάτι ελαφρύ (!!). Η μερίδα αρκετά χορταστική σε λογική τιμή και το σημαντικότερο ... καλοφτιαγμένη.


Και για να τελειώσουμε ευχάριστα μπήκαμε στα ενδότερα ...για προμήθειες.

Στη δεξιά μεριά του "πολυχώρου" όπως τον λέω εγώ, υπάρχει κατάστημα με προϊόντα. Καφές, τσάι, μέλι, ζυμαρικά, μπισκότα, ξηροί καρποί, μπαχαρικά, βότανα και ένα σωρό άλλα. Μπαίνεις μέσα και θέλεις να τα πάρεις όλα. Κοιτάς ενα προϊόν και σκέφτεσαι 2-3 πιάτα που μπορείς να ετοιμάσεις. Επιλογές άπειρες και λίαν ενδιαφέρουσες έχεις και σίγουρα χρειάζεσαι χρόνο για να ανακαλύψεις όλα τα καλούδια που υπάρχουν.





Και αν για κάτι θέλετε διευκρίνηση ή περισσότερες πληροφορίες, οι κυρίες του καταστήματος είναι έτοιμες να σας εξυπηρετήσουν και να λύσουν κάθε απορία σας.

Απο το "βανίλια-κανέλα" είχα πάρει τα ζυμαρικά με μελάνι σουπιάς. Εχω πάρει και λαζάνια με ντομάτα τα οποία έφτιαξα με αρνάκι . Συνταγή προσεχώς !!

Επειδή δεν μένω ποτέ στην πρώτη καλή εντύπωση, ξαναπηγαίνω ώστε να έχω "σωστή" άποψη. Απο εκείνη την πρώτη φορά έχουμε πάει αρκετές φορές στον χώρο αυτό. Το χαμόγελο, η εξυπηρέτηση, ο καφές, το φαγητό και τα προϊόντα, παραμένουν στα ίδια υψηλά επίπεδα και αυτό μου αρέσει.

Τώρα που το σκέφτομαι, δεν έχω δοκιμάσει τα γλυκά !!! Απορώ πως μου ξέφυγαν. Ξέρω τώρα τι θα παραγγείλω την επόμενη φορά, για να συνοδεύσω τον καφέ μου.

Αν τύχει να βρεθείτε στο κεντρο και το επισκεφτείτε, πείτε μου τη γνώμη σας.

Σας φιλώ.





υ.γ. Η ανάρτηση έχει τις δικές μου απόψεις και φωτογραφίες.