Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Μπλογκοβραβείο


Καλή Σαρακοστή σε όλους.

Σήμερα δεν έχω συνταγούλα ... όλοι θα βρίσκεστε ήδη γύρω απο το Σαρακοστιανό τραπέζι και σίγουρα έχετε αποφασίσει τι θα μαγειρέψετε τις επόμενες μέρες.

Οπότε, ευκαιρία να ευχαριστήσω για τα μπλογκοβραβεία που μου έδωσαν οι μπλογκοφίλες και να συμμετάσχω σε ένα παιχνίδι

Η Πέλα και η Σόφη απο το That's Eat, και η Πηνελόπη απο το Αroma Vanillias, μου χάρισαν το μουσικό βραβείο. Ευχαριστώ κορίτσια.





Η μουσική είναι συνδεδεμένη με τη ζωή όλων μας.

Σε χαρές και λύπες η μουσική είναι εκεί.

Εγώ ακούω όλα τα είδη ανάλογα με τη διάθεση.

Αγαπημένα τραγούδια πολλά.

Aς δούμε αυτά που μου έρχονται στο μυαλό αυτή τη στιγμή.

  • I will always love you - Whitney Houston
  • Unchain my heart - Joe Cocker
  • Θυμίζεις κατι απο Ελλάδα - Θανος Πετρέλης
  • Σε βλέπω στο ποτήρι μου - Τζένη Βάνου
  • Το πλοίο θα σαλπάρει - Μαρία Σουλτάτου
Το καθένα για άλλο λόγο είναι "αγαπημένο".

Γιαυτό και είναι τόσο διαφορετικά τα είδη μεταξύ τους.

Αν προσπαθήσετε να καταλάβετε το άτομό μου απο τα τραγούδια αυτά ... καλό κουράγιο ... χαχαχα


Και με τη σειρά μου να δώσω το βραβείο σε μερικά ακόμα αγαπημένα blogs.

Χρύσα - Κουζινο-therapy
Ερη - Captain Cook
Ιάνθη - It's a cook affair
Χρυσαυγή - Λαχταριστές συνταγές
 Μαρί - Mari Plateau



Φιλάκια και καλά να περνάτε !!!