Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Προτάσεις !!!




Μου λείπετε !

Αλλά το λαπτοπ μου αρνιέται πεισματικά να ανοίξει.

Μια μαύρη οθόνη είναι ότι μου δείχνει και δεν είναι καλό αυτό, ούτε αυτό που θέλω.

Πήρε λοιπόν τον δρόμο για τον τεχνικό ο οποίος χρειάζεται κάποιον χρόνο για να "σώσει" το πολύτιμό μου μηχάνημα.

Εχοντας όλα τα αρχεία μου, απο συνταγές μέχρι φωτογραφίες, μέσα στο λαπτοπ, καταλαβαίνετε ότι είναι αδύνατο να κάνω καινούρια ανάρτηση ακόμα και απο κάποιο άλλο κομπιούτερ.

Αχ, αυτή η τεχνολογία.

Θα μου πείτε όμως, γιατι δεν έχω κάνει τα αρχεία μου back up ? χαχααα έχω τον back up δίσκο μέσα στο λαπτοπ. Πόσο υπέροχο μπορεί να είναι αυτό ?

Εμαθα λοιπόν με τον άγριο τρόπο ότι πρέπει να κρατάω back up των αρχείων μου και κάπου εκτός λαπτοπ (ή στο dropbox είπε ο γιος). Ενας εξωτερικός δίσκος ίσως ήταν μια λύση. Ειδομεν.

Αυτή τη στιγμή που σας γράφω, χρησιμοποιώ το σταθερό κομπιούτερ του σπιτιού για να κάνω την ανάρτηση οπότε δεν έχουμε συνταγή. Και έχω τόσα καινούρια πράγματα να μοιραστώ μαζί σας !!!

Σκέφτηκα λοιπόν να σας θυμήσω κάποιες αναρτήσεις με συνταγές που θα σας δώσουν ιδέες για τις επόμενες μέρες.

Και θα ξεκινήσω με τα τσουρέκια που θα φτιάξω και εγώ.

Αγαπημένα τσουρέκια που κάθε χρόνο χρειάζομαι τρεις δόσεις τουλάχιστον γιατι εξαφανίζονται !


Οσο για το Πασχαλινό τραπέζι ...

Ετοιμάστε ορεκτικά που μπορείτε να "τσιμπάτε" όσο ψήνετε το αρνάκι σας.

Μια τυροκαυτερή θα είναι ωραία αλλαγή απο το τζατζίκι.


Κάτι ακόμα ιδιαίτερο είναι τα τυρένια τρουφάκια με τα μπαχαρικά. Χάρμα ορφθαλμών και ανάλογα με τα μπαχαρικά που θα χρησιμοποιήσετε θα δώσουν μια άλλη νότα στο Πασχαλινό τραπέζι.


Ψήστε και μια ψευτοτυρόπιτα που είναι γρήγορη ... να έχετε βρε παιδί μου κάτι να μασουλάτε μέχρι να γίνει το αρνί είπαμε.


Σαλατούλα ? Μια σαλατούλα χρειάζεται σε κάθε τραπέζι ακόμα και στο Πασχαλινό.

Μπορεί να είναι μια πατατοσαλάτα που και να μείνει την βγάζετε την επόμενη να συμπληρώσει το αρνάκι που τυχόν έχει περισσέψει.



Αν αντέχετε και υπάρχει χρόνος φτιάξτε την απίθανη σαλάτα σε στρώσεις.


Και αντί για την κλασσική ντοματοσαλάτα φτιάξτε μια σαλάτα με πρασινάδα.


Και φυσικά ενα καλό γεύμα αν και Πασχαλινό, κλείνει με ενα γλυκό.

Πορτοκαλόπιτα που θα είναι σαν βάλσαμο μετά το αρνάκι.


Ισως κάτι πιο ... πιο ... πιό ....

Γαλακτομπούρεκο με την υπέροχη κρεμούλα του και το γαργαλιστικό σιρόπι του.


Εγώ βέβαια δεν θα έλεγα όχι και για ενα ζελέ .. με ιδιαίτερη παρουσίαση όμως μιας και είναι Πάσχα.

  

Το βασικό βεβαια που πρέπει να έχετε στο μενού σας είναι καλή παρέα .. τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα ζητήματα.

Αααααα και μην ξεχάσετε τον πρωταγωνιστή της ημέρας. Πετσούλα !!!!


Σας εύχομαι λοιπόν να περάσετε υπέροχα όπου και αν βρεθείτε, ότι και να κάνετε.

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα


υ.γ. ευελπιστώ ότι μετά το Πάσχα θα μπορώ να κάνω και πάλι τις αναρτήσεις μου όπως επιθυμώ.

Φιλιά πολλά σε όλους σας.