Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Τυροτριανταφυλλάκια & ένα βραβείο








Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα


Σήμερα σας έχω μια συνταγή φοβερή. Ειναι μια συνταγή που την βρήκα στο blog una cucina το οποίο παρακολουθώ εδω και καιρό.


Οταν ειδα αυτά τα υπέροχα τριανταφυλλάκια του Γιώργου ενθουσιάστηκα και δεν κρατήθηκα και τα έφτιαξα.


Η μόνη διαφορά με την αρχική συνταγή είναι ότι άλλαξα τα τυριά μιάς και δεν μου βρισκόταν πρόχειρη μυζήθρα και χρησιμοποίησα  φέτα/χαλούμι/τσένταρ. Αλλωστε ο Γιώργος γράφει να βάλουμε τη φαντασία μας να δουλέψει ... εγώ έβαλα ότι βρήκα στο ψυγείο μου !!!!





Τι χρειαζόμαστε :

500 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
200 γρ. κρέμα γάλακτος light
½ κούπα ελαιόλαδο
½ κούπα γάλα χλιαρό
1½ κ.γ. στιγμιαία μαγιά
1 κ.γ. μπέικιν-πάουντερ
αλάτι
½ κ.γ. ζάχαρη

300 γρ. φέτα, χαλούμι, τσένταρ
2 κ.σ. βούτυρο
1 κ.γ. σκόνη σκόρδου
1 κ.σ. φρέσκο ψιλοκομμένο μαϊντανό


Πως φτιάχνουμε τα τυροτριανταφυλλάκια :



  1. Σε ένα μπολ, αναμιγνύουμε το αλεύρι με τη μαγιά, το μπέικιν πάουντερ, το αλάτι και τη ζάχαρη.  
  2. Προσθέτουμε το γάλα, την κρέμα γάλακτος και το λάδι και ζυμώνουμε μέχρι να έχουμε μια λεία και μαλακή ζύμη. 
  3. Την τοποθετούμε σε λαδωμένο μπολ και τη σκεπάζουμε με διάφανη μεμβράνη. Την αφήνουμε να διπλασιαστεί σε όγκο, περίπου 1 ώρα. 
  4. Λιώνουμε το βούτυρο σε ένα τηγανάκι και προσθέτουμε τη σκόνη σκόρδου και τον ψιλοκομμένο μαϊντανό. Σωτάρουμε για 2 λεπτά. 
  5. Όταν είναι ετοιμη η ζύμη μας τη χωρίζουμε σε 12 μπαλάκια. Ανοίγουμε κάθε μπάλα σε χοντρό φύλλο και κόβουμε κύκλους.
  6. Τους αλείφουμε με το αρωματισμένο λιωμένο βούτυρο. 
  7. Κόβουμε τον κύκλο σταυρωτά στα 4 σημεία, αφήνοντας το κέντρο ανέπαφο.(αν πάτε στο una cucina υπάρχουν πολυ βοηθητικές φωτογραφίες για αυτο το βήμα). 
  8. Εκεί βάζουμε 1 κομμάτι απο τα τυριά μας και τυλίγουμε κάθε πέταλο γύρω από το τυρί. 
  9. Βάζουμε τα ρολά σε ελαφρά βουτυρωμένα μαφινοθηκάκια . 
  10. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για περίπου 30 λεπτά, μέχρι να ροδίσουν.
Καλή σας όρεξη




& ένα βραβείο


Αχ .. πήρα βραβείο. Το πρώτο μου. Και είμαι ενθουσιασμένη. 




Μου το έδωσε η Αγγελική απο το blog λεμόνι και κανέλα . Την ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που της αρέσει το blog μου και ελπίζω να κρατά τον ενδιαφέρον και της Αγγελικής και όλων εσάς για πολυ καιρό ακόμα.


Φιλάκια