Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Κοτόπουλο "μελάτο"





Καλημέρα σας,

Ηρθε και η πολυπόθητη Παρασκευή που φέρνει στο κατώπι της το Σαββατοκύριακο.

Για σήμερα σας έχω μια συνταγή που είναι η αγαπημένη στο σπίτι μας. Οταν ρωτάω τι να μαγειρέψω η απάντηση είναι ή μακαρόνια ή μελάτο.

Το μελάτο λοιπόν έχω για σήμερα.

Ειναι συνταγή της Στέλλας απο τις συνταγές της παρέας . Η Στέλλα βέβαια εκεί το ονομάζει "κοτόπουλο με μαρινάτα μελιού" αλλά εμεις για ευκολία στο σπίτι το λέμε "μελάτο".

Οπως και να το πείτε όμως ένα είναι σίγουρο ... είναι απίθανο !!!





Τι χρειαζόμαστε:

 

  • 2 κ.σ. μέλι
  • 1 κ.σ. ξύδι μπαλσάμικο
  • 1 κ.γ. λάδι
  • χυμός μισού λεμονιού
  • 1 σκελίδα σκόρδο πολτοποιημένο
  • ½ κ.γ. αλάτι
  • 2 φιλέτα κοτόπουλου

 

Πως φτιάχνουμε το "μελάτο" :

 

  1. Ανακατέψτε όλα τα υλικά σε ένα μπολ και βάλτε μέσα το κοτόπουλο (ολόκληρα τα φιλέτα ή μικρά κομμάτια). 
  2. Αφήστε το να μαριναριστεί για τουλάχιστον 1 ώρα.
  3. Μαγειρέψτε το κοτόπουλο σε βαθύ τηγάνι, χρησιμοποιώντας την υπόλοιπη μαρινάδα μέχρι να έχετε μιά νόστιμη, πηχτή σάλτσα.


Tips


Εγώ συνήθως χρησιμοποιώ φιλέτα απο μπουτάκια κοτόπουλου αν δεν μου βρίσκεται εύκαιρο στήθος κοτόπουλου.

Τα υλικά τα διπλασιάζω ώστε να έχω περισσότερη σαλτσούλα για βούτες.

Συνοδεύω με πατάτες τηγανιτές αλλά ταιριάζει και με πιλάφι.




Καλή σας όρεξη και να περάσετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο.