Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

TasteSpotting




Είμαι πολύ χαρούμενη.

Είπα λοιπόν να μοιραστώ τη χαρά μου μαζί σας.

Είμαι χαρούμενη γιατί η φωτογραφία που βλέπετε στην ανάρτηση αυτή συμπεριλήφθηκε στις φωτογραφίες που ανεβάζει το TasteSpotting.

Το TasteSpotting είναι μια συλλογή απο φωτογραφίες που κόβουν την ανάσα, που κάνουν τα σάλια να τρέχουν και που τα λινκ τους οδηγούν σε φοβερές και τρομερές συνταγές.

Οπως λένε και οι δημιουργοί του TasteSpotting "ο καθένας φέρνει κάτι στο πάρτυ".

Για να συμπεριλάβουν μια φωτογραφία σου σε αυτή τη συλλογή πρέπει να περάσει απο έγκριση που δίνεται εφόσον πληρεί ορισμένα κριτήρια.

Ετσι και εγώ έστειλα 3 φωτογραφίες και αυτη που έχω εδώ σήμερα πήρε την έγκριση.

Μπορείτε να την δείτε ανάμεσα στις υπόλοιπες ... εδώ .

Δεν είναι λογικό να αισθάνομαι χαρούμενη ?

Ελπίζω ότι σε λίγο καιρό θα μπορούμε να δούμε περισσότερες φωτογραφίες μου να κοσμούν αυτή τη συλλογή.


υ.γ. Τη συνταγή για αυτά τα σοκολατάκια μπορείτε να τη βρείτε εδώ.


@@@@@


I am soooooo happy.

I want to share my joy with you.

I am happy because the photo that you see in this post, has been featured in the TasteSpotting.

TasteSpotting is a collection of photos that are breathtaking, mouthwatering and the links leading to dreadful and awesome recipes.

As TasteSpotting's creators say "everyone brings something to the party."

In order a photo to be included in this collection must get approval that is given if it meets certain criteria.

So I sent 3 photos and the one I have here got that approval.

You can see this photo among others ... here.

Ain't  reasonable to feel happy ?

I hope that soon we can see more of my photos to this collection.

p.s. Recipe for this chocolate treat can be found here.